Tuesday, November 11, 2008

Bermulanya disini....

Hari ini merupakan hari pertama aku menulis mengenai aku, dia dan sesuatu...aku harap ianya tidaklah terhenti sehingga semester break ini berakhir kerana ketika ini aku sedang melalui hari hari cuti yang sangat sangat membosankan kerana saban hari aku melalui kehidupan yang sama(tdo,makan,kemas rumah,masak sikit2@panaskan lauk, surfing, tengok tv dan kembali tdo)...tambahan pula baru2 ni ayah aku telah mengupgrade internet kat rumah dengan menambah wireless agar kami dapat bertenet dimana-mana as long as ianya still di dalam rumah.kiranya aku tidak perlu lagi bertapa dimeja kerja ayah aku untuk bertenet hari2(da la kat c2 panas).Oleh kerana internet di rumah aku yang semakin excellent produktivitinya membuatkan aku terpanggil untuk menulis blog agar aku dapat menggunakan kemudahan yang bertambah baik ini dengan efficient sekali.(wah skema sungguh ayat aku nih!!)

Sesungguhnya itulah permulaan penulisanku disini..
dan inilah hasilnya....


AKu, Dia dan Sesuatu.....

No comments: