Sunday, November 30, 2008

Disember ini

hai, lama dah rasanya tak menulis dalam blog aku yang baru nak bernafas ni. maklumlah sekarang cuti sekolah dah mula.so adik2 aku pn da cuti la jgk.oleh kerana diorang da mula cuti terpaksa lah menggu giliran untuk menggunakan alat elektronik yang satu ni. semuanya nak melepaskan tension masing2.aku terpaksa lah menglah untuk bagi adik2 aku guna dl.lagi pun baru2 ni aku dapat game baru.hmm biasalah kalau dah ada game yang baru ni mmg ktorang kene ambik no giliran untuk main.klo tidak ade la yg bgaduh semata-mata x dapat main game..

Hari ni hari pertama bulan disember.dalam bulan ni ada beberapa perkara yang memang aku tunggu2 sangat.

1)Raya Haji (8 Disember)
2)Kenduri kesyukuran sempena kelahiran anak buah aku yang ke 2 Raudhatul Azwa bt Ahmad Aizad (13 Disember)
3)Keputusan peperiksaan huhu scary nye..(19 Disember)
4)dan yang teralhir mstilah beday aku yangke 22

ok chow.....

No comments: